czwartek, 27 czerwca 2013

Rozdział 3

Nazajutrz obudziłam się około godziny 10:00 nadal nie mogłam uwierzyć w to co się stało. Nie mogłam uwierzyć, że spotkałam Justina Biebera, jechałam z nim samochodem, że byłam pod jego domem, i że oblał mnie colą. Hhahah te wspomnienia. Zeszłam na dół zrobiłam sobie śniadanie tak wiem wyglądało ono jak obiad ale cóż na to poradzę. Weszłam do swojego pokoju włączyłam laptopa i na facebooku i twitterze zobaczyłam pełno moich zdjęć i Justina. Nie wiedziałam, ze ktos nas śledził. Mogłam się tego spodziewać.
Ubrałam się i zadzwoniłam po Demi razem ładnie wyglądałyśmy byłyśmy jak siostry. Pojechałysmy razem do centrum handlowego.  Chodziłyśmy po sklepach i nagle 2 dziewczynki zapytały się mnie czy zrobię sobie z nimi zdjęcie. Byłam zdziwiona ale je zrobiłam raczej ładnie wyszło. Chodziłysmy dalej i znow 2 dziewczyny zapytały się mnie o zdjęcie więc się zgodziłam. Nagle usłyszałam dzwonek że dostałam SMS spojrzałam na wyświetlacz zobaczyłam, że jest to jakiś nieznany numer przejechałam po ekranie i odczytałam wiadomość "Miley to ja Justin możemy się spotkać dzisiaj o 16:00 w tej knajpce co wczoraj? xoxo" odpisałam "Okej ;)"
Demi była ciekawa kto to zapytała
-Nooo co już sobie nowego chłopaka znalazłaś?
-Niee to od Justina
-Jakiego Justina? Zapytała
-No Biebera
-Taaaaa jasne a ja mam numer do Hanny Montany.
-Nie wierzysz wejdź na twittera tam jest pełno moich zdjęć z Justinem możesz dzisiaj jak chcesz isć do tej knajpki gdzie wczoraj z Justinem byłam. Odpowiedziałam
-No dobra.!
Wyszliśmy z Centrum i pojechaliśmy do mnie do domu przyszykować się na spotkanie. Była godzina 14:12 i miałyśmy około 50 minut na przyszykowanie bo zanim się tam dojedzie. I jeszcze te korki. Poszłyśmy do mnie do pokoju i zaczęłyśmy się przebierać w nowe ciuszki, które kupiłyśmy w centrum. Kiedy ja byłam już przebrana przyszła kolej na Demi, pomogłam jej dobrać kilka ciuszków pożyczyłam jej kolczyki i Demi wyglądała świetnie! Wsiadłyśmy do auta i pojechałyśmy na umówione spotkanie. Nie podobały nam się nasze ubrania więc podjechałyśmy do Demi i się przebrałyśmy. Dojechałyśmy do knajpki o nazwie "Ocean" i weszłyśmy do środka. Demi nie uwierzyła  ale gdy zobaczyła Justina stanęła jak wryta choć nie jest jego wielką fanką. Porozmawialiśmy i zjedliśmy pizzę. Wyszliśmy z baru i zaczepiła nas dziewczyna i zapytala czy może nam zrobić zdjęcie. Zgodziliśmy się zrobiliśmy śmieszne pozy i zdjęcie było gotowe. Potem pojechaliśmy do mnie do domu oglądneliśmy film i Justin i Demi pojechali do domu było późno godzina 22:34. Poszłam się umyć i zasnęłam...
---------------------------------------------------------------------------------
Jak wam się podoba? O komentarze proszę!! <33 ;*** 
09:09 PL 27/06/2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz